Du är här: Startsida / Kurser / Så här går det till när du vill gå en kurs

Så här går det till när du vill gå en kurs

 

Skriv till oss och sök en kurs

Du skriver till oss och söker en kurs.

Du kan ringa till Karin så skickar hon en blankett till dig.
Den fyller du i och skickar tillbaka.
Karins telefonnummer: 031-33 35 111

 

Du får brev från oss

Senast tre veckor efter sista datum för att söka
får du brev från oss.

Då får du veta om du fick plats eller inte på kursen.

 

Blankett som du ska fylla i

Om du får plats på en kurs får du ett välkomstbrev.
Då får du också en blankett som du ska fylla i.

Du ska berätta hur du behöver bo, vad du behöver äta
och annat som är viktigt om din hälsa.

 

Tacka ja

Tacka nej

Skicka brev till oss och tacka ja eller nej till kursen.
Skicka med blanketten med svar om boende
och din hälsa.

 

Behöver du hjälpmedel

Om du behöver hjälpmedel skriver du också det i svaret.

 

Gruppen som ska gå kurs samlas

Schema för kursen

Dagen när kursen börjar samlas alla på skolan klockan 14.
Ledarna presenterar sig och berättar om kursen.

Sedan börjar vi. Här kan du se schema för en kurs.

 

Skriva om kursen på vår blogg

Under kursens gång kan vänner och familj följa kursen, på vår blogg där alla hjälps åt att göra inlägg: http://sharemusicsweden.blogspot.com

Vi hjälps åt att skriva om kursen på vår blogg. 
Då kan dina vänner och din familj se vad vi gör.

 

Betala kursen

Efter kursen får du en räkning för att betala kursen.
Här kan du läsa vad kurserna kostar.

 

Bilder från kursen

Till toppen

 

 

Kontakta oss

Copyright © Share Music Sweden 2011

Utskrift från www.sharemusic.se. Kontakt: E-post info@sharemusic.se, Telefon 0390-415 08