Två personer sitter i mörkret med en belyst dörr framför dem. Det är konturerna av en man och en kvinna som håller i två små objekt som i strålkastarnas ljus ger skuggorna av en drake och en människa. Kvinnan och mannen samtalar och kvinnan ler.

Om föreningen

ShareMusic & Performing Arts är en nationell och ideell förening, som är partipolitiskt, religiöst och fackligt obunden.

Foto: ShareMusic & Performing Arts

Finansiering

Verksamheten finansieras genom offentliga medel, projektstöd samt egna intäkter. Vi erhåller verksamhetsbidrag från Västra Götalandsregionen, Region Jönköpings län, Region Skåne och Jönköpings kommun.

Under 2024 erhåller vi projektbidrag från EU Commission, Horizon Europe, Kulturrådet, Svenska Institutet, Region Jönköpings Län och Arvsfonden.

Vi erhåller bidrag från Arbetsförmedlingen.

Styrelse